Page 4 of 10 FirstFirst 12345678910 LastLast
Results 31 to 40 of 94

Thread: Feedback: Jim Lee's Batman

Inactive Member Ben_het_zat's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Ik heb weer geld!
    Ik haal 'm morgen en ik sluit me bij boomboom aan: Waag 't niet om 'm niet helemaal uit te geven! Dan heb ik weer net niks. Ik zal ff een paar vrienden pushen om hem ook te halen [img]tongue.gif[/img]
    Dan komt dat vast wel goed... (of ik sla een vooraadje in als verjaardags cadeaus in september lol)

Inactive Member nightbeat78's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Als het Batman had geheten, had Juniorpress moeten doornummeren. Dan was het dus Batman 76 of zoiets geworden (ik heb geen idee meer met welk nummer de vorige serie is gestopt). Leek ons niet zo'n goed idee.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">dus Spiderman opnieuw beginnen nummeren kan, maar bij good ol' batsy niet.

Inactive Member Gently's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by nightbeat78:
    dus Spiderman opnieuw beginnen nummeren kan, maar bij good ol' batsy niet.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dat zie je verkeerd. De huidige serie Spider-man heeft niet eerder bestaan onder de vlag van Juniorpress. De voorafgaande hadden altijd een toevoeging aan de title.

Batman heeft bestaan. Dat dit bij Baldakijn Boeken was is niet van belang daar BB en JP een en dezelfde zijn.

btw, Batman liep van 0 tot 77.

<font color="#cc6600" size="1">[ July 25, 2003 04:55 PM: Message edited by: Gently ]</font>

Inactive Member Gently's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Heeft trouwens al iemand opgemerkt dat het flashback deel (kleine Bruce & Eliot) gestart word door een referentie aan Batman Ghosts en dat Lee's stijl in dat stuk Sale dicht benadert?

Inactive Member dannyde's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Ro.:
    Dat weet ik niet,
    Ik kende hem alleen van naam en andere mensen die ik de comic heb aangeraden (geen Noobs in comicland) zegde die naam ook niet veel.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Als ze Jim Lee niet kennen, zou ik ze toch wel bestempelen als Noobs in comicland.

De enigste reden waarom ik Batman heb gekocht is omdat Jim Lee deze tekent. Hoewel ik Batman op zich wel ok vind, heb ik tot nu toe praktisch nooit een comic van `m gelezen todat Jim Lee erop zat. Dus om de titel Jim Lee`s batman te noemen is zeker geen foute zet.

Ik vraag me overigens af hoeveel de verkopen van Batman in Amerika zullen dalen na # 619 (i.e. nadat lee & Loeb een pauze van min. 6 maanden inlassen). Ik weet dat ik na #619 geen Batman nummer meer koop (totdat Lee weer terug is)

HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by nightbeat78:
    dus Spiderman opnieuw beginnen nummeren kan, maar bij good ol' batsy niet.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Het antwoord is hierboven al gegeven. Bij Juniorpress hebben we titels (gehad) als Spectaculaire Spiderman, Peter Parker, Spiderman, Web van Spiderman en Spiderman Special, maar "Spiderman" nog nooit.

Maar ik neem het niemand kwalijk als hij of zij gewoon over Batman 1 of Batman Hush 1 spreekt. Doe ik zelf ook wel, merk ik. [img]smile.gif[/img]

mrcomix
    Guest mrcomix's Avatar

Cool

Heb 'm net aangeschaft en ga hem vanavond lezen.

[img]graemlins/sheep.gif[/img] Blaaaaatt

Inactive Member X2 - NiGhTCrAwLeR - X2's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

weer niets vandaag [img]frown.gif[/img]
    ggggggrrrrrrrrrrrrr ik wordt er niet goed van dat onze bruna ALTIJD zo laat is. [img]graemlins/devil.gif[/img]
    Ga maandag wel naar Arnhem Centraal, daar zullen ze hem wel hebben

GreetZZz

Th@ NiGHtCraWLeR

Inactive Member X2 - NiGhTCrAwLeR - X2's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Oh!:
    [QB] </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Ro.:
    Het enig minpunt is dat ik nu ongeveer 6 weken moet wachten voor het nieuwe deel.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Wees blij dat we het schema hebben opgevoerd, anders was Batman gewoon tweemaandelijks geworden. [img]smile.gif[/img]

We hadden de mazzel dat op het moment dat ik 'Hush' hoofdstuk 1 begon te vertalen, al acht nummers op voorraad lagen. Dat gaf Juniorpress de vrijheid om de boel versneld uit te geven.
    </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">waarom eigenlijk 6 weken? Dit kan toch ook "gewoon" om de 4 weken?

GreetZZZZzz
    Th@ NiGHtCraWLeR

mrcomix
    Guest mrcomix's Avatar

Wauw,, voor het eerst een batman gelezen, en het was heerlijk, goed verhaal, lekker getekend, heerlijk leesvoer.

Nog 6 weken wachten voor deel 2.

[img]graemlins/sheep.gif[/img] Blaaaaatt